Rekrutacja do projektu odbędzie się wyłącznie poprzez system informatyczny [https://rekrutacja.cezs.eu], w następujących terminach:
Runda I – 30.06.2025; godzina 9:00; zakończenie rundy: 14.07.2025; godzina 9:00
Runda II - 25.08.2025; godzina 9:00; zakończenie rundy: 08.09.2025; godzina 9:00
Runda III - 24.11.2025; godzina 9:00; zakończenie rundy: 15.12.2025; godzina 9:00
Runda IV – 23.02.2026; godzina 9:00; zakończenie rundy: 09.03.2026; godzina 9:00
Runda V – 27.04.2026; godzina 9:00; zakończenie rundy: 11.05.2026; godzina 9:00
Runda VI – 22.06.2026; godzina 9:00; zakończenie rundy: 06.07.2026; godzina 9:00
Runda VII - 28.09.2026; godzina 9:00; zakończenie rundy: 12.10.2026; godzina 9:00
Runda VIII – 23.11.2026; godzina 9:00; zakończenie rundy: 07.12.2026; godzina 9:00
Runda IX – 15.02.2027; godzina 9:00; zakończenie rundy: 01.03.2027; godzina 9:00
Runda X – 17.05.2027; godzina 9:00; zakończenie rundy: 31.05.2027; godzina 9:00
Runda XI – 28.06.2027; godzina 9:00; zakończenie rundy: 12.06.2027; godzina 9:00
UWAGA: Powyższe terminy mogą ulec skróceniu, w przypadku, gdy wartość złożonych formularzy rekrutacyjnych w ramach danej rundy przekroczy 120% alokacji. Wtedy złożenie formularzy rekrutacyjnych nie będzie możliwe.
- Przedsiębiorcy i ich pracownicy z mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw z terenu całej Polski
Nie możesz ubiegać się o dofinansowanie, jeśli:
Wniosek wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami musi zostać złożony w Systemie informatycznym w trakcie trwania rekrutacji do jednej z rund rekrutacji.** Dostęp do systemu informatycznego tylko wtedy będzie możliwy. Natomiast konto w systemie informatycznym możesz założyć w dowolnym momencie.
UWAGA! Pamiętaj, aby wpisać poprawnie adres mailowy i zapamiętać hasło.
W celu prawidłowego złożenia Wniosku o udzielenie wsparcia, wykonaj kroki opisane poniżej.
Wszystkie dokumenty przygotuj sobie (wypełnij i podpisz) przed terminem rekrutacji. Powinny być one przygotowane w formacie pdf w celu załączenia ich do systemu. Przygotuj też sobie potrzebne dane do wprowadzenia do systemu.
Dokumenty wypełnione i podpisane w formacie pdf do załączenia w systemie informatycznym:
Formularz zgłoszeniowy Uczestnika/Uczestniczki Projektu (wzór stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu) wraz z Umową o pracę lub zaświadczeniem o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę / dokumentacja ZUS DRA
Wypełnij i załącz następujące oświadczenia i formularze:
Wszystkie aktualne załączniki znajdziesz w zakładce do pobrania. W celu ich poprawnego wypełnienia zapoznaj się szczegółowo z Regulaminem.
Ponadto przygotuj sobie dane potrzebne do wypełnienia formularza w systemie:
Nazwę i adres podmiotu, numery PESEL zgłaszanych osób, sprawdź wielkość przedsiębiorstwa oraz czy w przeciągu ostatnich 24 miesięcy korzystałeś ze środków publicznych na działania rozwojowe związane z podnoszeniem zielonych kompetencji własnych lub pracowników.
Jeżeli jedną ze zgłaszanych osób jest osoba z niepełnosprawnością trzeba będzie dołączyć aktualne orzeczenie o niepełnoprawności w formacje pdf.
Za spełnienie wszystkich kryteriów formalnych przedsiębiorcy otrzymują 100 punktów. Przedsiębiorcy zgłaszający do projektu osobę z niepełnosprawnością otrzymują dodatkowe 5 pkt, zgłaszający do udziału w projekcie co najmniej 50% kobiet otrzymują dodatkowe 5 pkt., a posiadający status mikro lub małego przedsiębiorstwa dodatkowe 10 pkt.
W przypadku, gdy nie załączysz wszystkich wymaganych dokumentów (własnych i załączników), nie zostaniesz zakwalifikowany w danej rundzie do udziału w projekcie. Natomiast zachowujesz prawo do ponownego zgłoszenia się do projektu w kolejnych rundach.
W przypadku drobnych uchybień w wypełnionych dokumentach możesz zostać wezwany do ich poprawy lub uzupełnienia w terminie 5 dni roboczych. Brak poprawy lub uzupełnienia w określonym terminie skutkuje brakiem możliwości udzielenia wsparcia, przy czym zachowujesz prawo do ponownego zgłoszenia się do projektu w kolejnych rundach.
Załączniki powinny być składane poprzez system informatyczny w formie skanów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Po akceptacji dokumentów przez zespół rekrutacyjny do udziału w projekcie uczestnicy powinni przesłać lub złożyć osobiście oryginały dokumentów.
Preferowane jest składanie dokumentów wyłącznie w postaci elektronicznej (w przypadku, gdy przedsiębiorca dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Refundacja kosztów zakupu usług rozwojowych będzie stanowić pomoc de minimis. Oznacza to, że Beneficjent musi wystawić zaświadczenie mówiące o tym, iż podmiot otrzymał pomoc finansową od państwa. W ciągu trzech lat można otrzymać maksymalnie 300 tysięcy euro pomocy de minimis.
Beneficjent przed udzieleniem wsparcia zweryfikuje czy nie został przekroczony limit. W przypadku, gdy udzielenie pomocy spowodowałoby przekroczenie tego limitu, podmiot będzie mógł wziąć udział w projekcie pod warunkiem wyrażenia zgody na niższy poziom refundacji.
Maksymalny poziom usług rozwojowych przeznaczonych do dofinansowania dla 1 osoby nie może przekroczyć 11 500,00 zł.